het was de dag dat nederland verloor van denemarke - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ileenja Jong - WaarBenJij.nu het was de dag dat nederland verloor van denemarke - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ileenja Jong - WaarBenJij.nu

het was de dag dat nederland verloor van denemarke

Door: Ileenja

Blijf op de hoogte en volg Ileenja

10 Juni 2012 | Nederland, Amsterdam

de dag zit er ook alweer op!

Na een avondje stappen en pas om half zes in bed liggen was ik de volgenden morgen toch wel moe toen ik al om 9 uur wakker werd..

Vandaag moest ik om 1 beginnen met flyeren in albir, dus snel onbeten om half 10 en toen weer me bed in gedoken!

Nou helaas moet ik ook weer melden dat het een hele warme zonnige dag was,dus daar liep ik dan te flyeren 'burning' !

Nou tot een uur of 3 geflyerd en onder de ruitewissers geplaats toen nog even in restaurant geholpen &daarna lekker pizza gegeten!jams die was goed zeg!

Na het eten was is klaar en mocht ik al eerder weg en na voetbal moest ik weer terug komen! Dus ik lekker even bij susan aan de bar gezeten en gewacht tot die knullige stomme westrijd;(

Geen gratis bier dus voor iedereen ,dit gebeurt er als nl scoort elk spel!

Nou iedereen diep teleurgesteld!maar de sfeer was er wel!echt heb holland toch beetje hier! Haha

Daarna nog gewerkt! En nu eigelijk denk lekker slapen moet nog wat inhalen van de afgelopen dagen!

Morgen geen gehele vrije dAg moet savonds tog ook werken! Yeag!

Alle lezers veel ek kijkplezier!
En leesplezier!

Tot snel

  • 10 Juni 2012 - 07:40

    Mama:

    Ja wat een knulligge wedstrijd he, jammer maar denk dat je het toch gezellig hebt daar. Werk ze vanavond, heb geen meelij met je hoor! Fijn dat je nu wat extra uurtjes kan werken zodat je een dagje extra hebt als ik kom. Zonnetje schijnt hier ook, ziet er gelijk wat gezelliger uit. We zijn opweg naar Eglo verlichting, heeft huisshow. Gisteren ontzettend lekker gegeten, super japanner. Nog 4 nachtjes. Dikke dikke kus.

  • 10 Juni 2012 - 07:44

    Mama:

    Zie dat je bent verhuisd naar Noord Korea, heb ik verkeerd vliegticket hoor, haha.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ileenja

Actief sinds 12 April 2012
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 17534

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2012 - 16 Augustus 2012

ALBUFEIRA '12'

02 Mei 2012 - 16 Juli 2012

Internship @ Spanje

Landen bezocht: